W kwietniu 20 uczniów SMS Szczyrk udało się się na wycieczkę do Anglii, podczas której zobaczyliśmy wiele inspirujących miejsc!

Buckingham Palace, zmiana warty, Opactwo Westminster, Big Ben, Trafalgar Square, China Town, Picadilly Circus i Hamleys. 16 km na nogach, zaliczone metro i jazda piętrowym autobusem - to był jeden z dni pełen wrażeń i atrakcji. Widzieliśmy nawet Króla Karola!

Następnie odwiedziliśmy Muzeum Brytyjskie z ekspozycją mumii egipskich, kamieniem Rosetta Stone i mnóstwem innych ciekawych eksponatów. Spacer przez urokliwe uliczki Londynu na Covent Garden. Następnie Tower of London, rejs po Tamizie i spektakularne London Eye. A w pociągu uczniowie SMS czytają angielską prasę.

Naszą londyńską wycieczkę kończymy wizytą w Greenwich, gdzie w pięknym parku stoi Obserwatorium Królewskie i przebiega południk 0 - mieliśmy więc okazję poprzeskakiwać między zachodnią i wschodnią półkulą. Z bezzałogowej kolejki podziwialiśmy drapacze chmur finansowej dzielnicy City i o zachodzie słońca, z lekkim opóźnieniem, opuściliśmy Wielką Brytanię.

Dziękujemy Biuro Turystyczne Voyage za świetną i bardzo profesjonalną organizację wyjazdu a naszemu przewodnikowi Panu Jackowi za niezwykle barwne opowieści i pokazanie nam Londynu także "od kuchni". Kawka już nigdy nie będzie dla nas tylko kawką!

Poniżej galeria z wycieczki do Anglii.